Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Μαραθώνιος "Πρωτογενούς Πλεονάσματος"
Της Λίλας Μήτσουρα & Χρήστου Σιούλα

Θα τα πάρω από την αρχή.
Στις 23 του Ιούλη, οι σχολικοί φύλακες βγήκαν σε διαθεσιμότητα. Με άλλα λόγια κρίθηκε ένας άχρηστος θεσμός. Ο υπουργός Εσωτερικών Κυρ. Μητσοτάκης είπε : «Κρίναμε πως δεν θα έρθει η καταστροφή της χώρας, χωρίς την εργασία αυτή, του Σχολικού Φύλακα…». Και έτσι πολύ απλά αποφάσισε για την ασφάλεια των παιδιών μου, των παιδιών σου, των παιδιών μας. Έτσι πολύ απλά αποφάσισε για την μη επιβίωση ενός ακόμα κλάδου εργαζομένων. Οι σχολικοί φύλακες είναι άχρηστοι!

Το αν είναι άχρηστοι όμως, δεν θα το κρίνει κανένας υπουργός που έχει εξασφαλίσει την ασφάλεια των δικών του παιδιών και την μηνιαία καταβολή του παχυλού μισθού του.

Θα το αποφασίσω εγώ που δεν έχω τίποτα από αυτά που έχει ο εν λόγω κύριος. Εγώ και συ, μαζί, ενωμένοι για να σταματήσουμε αυτούς που μας θεωρούν άχρηστους. Να αναφέρω για την ιστορία μόνο,ότι ο θεσμός του σχολικού φύλακα γεννήθηκε πριν 12 χρόνια και είναι πανευρωπαικός θεσμός. Τότε ήταν αναγκαίος, τώρα άχρηστος. Τώρα οι διαθεσιμότητα τους θα φέρει την ανάπτυξη μας λένε. Γιατί και αυτοί φταίνε για την κατάντια της χώρας. Αυτό μου λένε. Οι χρήσιμοι.

Ε ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ! ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΤΑ ΝΕΙΑΤΑ!

Δεν επιτρέπω σε κανέναν να θεωρεί τα παιδιά μου και την ασφάλεια τους άχρηστη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου